A Mérföldlépő Fejlesztőház szakemberei
A Mérföldlépő Fejlesztőház szakemberei
Molnár Adrienn
Fejlesztőház vezetője
TSMT-alapozó terapeuta
Lisztmájer Ilona
Óvoda-, fejlesztő-,
néptáncpedagógus
Varga Zita
NILD terapeuta
AIT/FST hallásterapeuta
Dr. Almási Kornél
Zeneszerző, karmester
előadóművész
Vaday Zsófia
Angol oktató
Jump and fun
Marsalkó Ildikó
Konduktor-tanító
Kinezio-tape terapeuta
Molnár Adrienn
Tel.: +36-70-633-9999
E-mail: merfoldlepo@gmail.com
Három gyermekem van, tudom mennyire fontos egy ANYÁNAK, hogy úgy érezze, mindent megtesz csemetéje szellemi, fizikai és érzelmi fejlődése érdekében. Állandó kételyekkel küszködünk. Sokszor feltesszük magunknak a kérdést: „Jó anya vagyok? Jól csinálom? Mindent megtettem?”
Ha egy családban valamilyen készséghiánnyal, idegrendszeri fejletlenséggel születik, él egy gyermek, ezen kérdések súlya még nehezebbé válik. Segítséget szeretnénk nyújtani a családoknak, hogy a gyermekük egy nyugodt, kiegyensúlyozott, boldog emberré válhasson. Ezért hoztam létre a Mérföldlépő Fejlesztőházat először Gödöllőn, később Kerepesen, melynek elsődleges célja a gyermekek fejlődésének segítése, a szüleik támogatása.
Célom, hogy folyamatosan bővítsem, színesítsem a létesítményünk tárházát, egyre több lehetőséget biztosítva a fejlesztésükre.
Képzettségeim:
- TSMT terapeuta
- Alapozó terapeuta
- 2016-ban a BHRG Alapítvány tanítási rendszerében a Tanulási zavaros gyermekekre specializálódtam, mesterképzést végeztem.
A Fejlesztő házban működő terápiákkal kapcsolatos kérdésekben készséggel állok rendelkezésére!
Rozgonyi-Lisztmájer Ilona
Tel.: +36-20-556-4526
E-mail: fejlesztoilona2022@gmail.com
Rozgonyi-Lisztmájer Ilonának hívnak, óvodapedagógus, fejlesztőpedagógus, néptáncpedagógus, szakvizsgázott pedagógus hagyományismeret szakon, GOH-GMP diagnoszta vagyok.
A Kovács módszert alkalmazom (lufi, labda, ugrókötél terápia).
Saját családi érintettségből megtapasztalhattam, hogy milyen lehet a különböző képességekben való elmaradással, a tanulási, -magatartási problémával küzdő gyermekek és családjainak élete.
Ezért kezdtem bele a fejlesztőpedagógusi képzésbe, és vált célommá az ilyen atipikus fejlődésű gyermekekkel való foglalkozás, a nekik való segítés.
Számomra az a legfontosabb, hogy a gyermekek jól érezzék magukat a találkozásaink alkalmával, ahol az egyéni sajátoságaikat mindig szem elött tartva, játékos formában, elvarázsolva szerezhetnek rengeteg tapasztalatot és fejlődhetnek szinte észrevétlenül komplex módon.
Foglalkozásaim:
- RÁ-hangoló (iskolára felkészítés részképesség zavarral küzdő gyerekek számára)
- Egyéni részképesség fejlesztés
- PILIKE (0-3 anya-baba csoport)
- GOH-GMP (Beszédhallás-beszédészlelés- és megértés vizsgálata)
- Beszédhallást-beszédészlelést és megértést segítő csoport
- Egyéni TSMT tornáztatást is vállalok
- TSMT LongiKid vizsgálat
Varga Zita
Tel.: +36-70-336-3833
E-mail: ait.vzita@gmail.com
Négy fiúgyermek édesanyja vagyok. Általuk ismertem meg, milyen is, amikor egy gyermek fejlődése nem pont úgy alakul, ahogyan az a könyvekben meg van írva.
Nem feltétlenül kell, hogy súlyos legyen a probléma, kisebb akadályok is később kudarchoz vezethetnek az iskolában. Viszont az idejében nyújtott segítség szárnyakat adhat a gyermeknek.
2016. óta foglalkozom a NILD tanulási terápiával és 2019. óta AIT/FST hallástréninggel.
Dr. Almási Kornél
Tel.: +36-20-886-0209
E-mail: ams.zenei.studio@gmail.com
Zeneszerző, karmester, előadóművész
Egerben született 1976. december 23-án. 1990-ben, 14 évesen felvételt nyert a Debreceni Liszt Ferenc Zeneművészeti Főiskola zeneelmélet szakára. Főiskolai és egyetemi diplomáit a Baptista Teológiai Akadémián (teológus-egyházzenész szakon – 1999.), és a Budapesti Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemen (középiskolai énektanár, zeneelmélet-tanár, karvezető szakokon – 2001.) szerezte. E mellett jazz basszusgitár előadóművészi diplomát is szerzett. (1998.)
A Sorbonne University-n és a Liberty University-n folytatott doktori tanulmányainak eredményeként 2012-ben szerzett PhD (in music) fokozatot Summa Cum Laude minősítéssel. Disszertációjának címe: The equilibrium of audible sounds of the orchestra and chorus from the 19th century to present, as demonstrated by past and current work of personal compositions.
25 éves zenepedagógusi, oktatói tevékenysége kiterjed a gyermekektől egészen a felnőttképzésig.
A Joy Gospel Music együttes, a BlesSing énekegyüttes, a Joy Symfonic megálmodója és művészeti vezetője. Pályája során számos kórus karigazgatója.
Zenei rendezőként, hangszerelőként, karmesterként, hangszeres előadóként rendszeres fellépője keresztyén és világi rendezvényeknek, fesztiváloknak.
Mesterkurzusok, előadások meghívott előadója, zeneművészeti szakpublikációk szerzője, számos CD és DVD zenei rendezője, közreműködője hangszeres előadóként, hangszerelőként, illetve karmesterként.
Több száz önálló mű zeneszerzője, melyek között a szimfonikus zenekari és klasszikus kórusműveken át a gospel- és jazz-kompozíciókig a műfajok színes skálája megtalálható.
Hangszerelői tevékenysége saját művein túl kiterjed kortárs zeneszerzők alkotásaira is.
Vaday Zsófia
Tel.: +36-30-552-7491
E-mail: tanfolyam@jumpandfun.com
Amerikából jöttem mesterségem címere…
Jump&Fun és Rhyme Time oktató.
Első kisfiam mellett 2019-ben Jump&Fun, második mellett 2022-ben lettem Rhyme Time Oktató. Persze, nem árulok el nagy titkot, hogy saját gyermekeim motiváltak arra, hogy a korai nyelvátadást válasszam hivatásomnak.
A szakmailag kiválóan kidolgozott módszertan sikerességét nap mint nap látom tanítványaimon és saját gyermekeimen, akik korukat meghazudtolva beszélnek az idegen nyelven, olyan könnyedséggel, mint az anyanyelvükön.
Engem a kétnyelvű gimnáziumi évek tanítottak angolul, de a kemény lecke kifizetődő volt. Rövid egyetemi pályafutásom után régi álmomat válthattam valóra: Amerikában élhettem és dolgozhattam, mint au-pair. Az Amerikában töltött időszak rengeteg élménnyel gazdagított és az iskolai nyelvtudást aktív nyelvhasználattá kovácsolta.
Az ezt megelőző, majd az ezt követő időszak is a gyereknevelésre és az angolra fókuszálódott, hiszen magyar és külföldi családoknál dolgoztam nanny-ként. Nagyfiam, Zsombi születése előtt egy kétnyelvű magánóvodában volt lehetőségem az angol nyelv átadására, ahol a gyerekek tőlem sajátíthatták el az angol nyelvet az óvodai élet részeként; dalok, mesék, játékok, valamint a mindennapos kommunikáció és interakciók révén.
Amikor rátaláltam a Rhyme Time-ra, a Jump&Fun-ra és mentoromra Gulácsi Annamáriára, szerelem volt első látásra és azonnal magába szippantott a módszer, melynek csírái már bennem is mocorogtak egy ideje. Célommá és hivatásommá vált, hogy lakóhelyemen, Kerepesen is megismertessem és megszerettessem az angol nyelvet, ezzel a különlegesen vidám és hatékony nyelvátadási módszerrel. Izgalmas és még boldogabb időszak vette kezdetét az én kétnyelvű időszámításomban.
Rhyme Time és Jump&Fun foglalkozásokkal kapcsolatban keressetek bizalommal elérhetőségeimen vagy akár direkt Messenger üzenetben.
Marsalkó Ildikó
Tel.: +36-20-538-7276
E-mail: koselakildiko@gmail.com
Konduktor-tanító, közoktatási szakértő, Kinezio-tape terapeuta.
2005-ben végeztem konduktorként a Pető Intézetben, majd 13 évig halmozottan sérült (Látás-, mozgás-, értelmileg akadályozott) gyermekek oktatásával, nevelésével, mozgásfejlesztésével foglalkoztam. 11 évig voltam vezető konduktor, gyógytornászokkal, gyógypedagógusokkal dolgoztam csapatban. Lehetőségem volt tapasztalatot szerezni az ortopédiai ellátás területén is.
Három gyermek édesanyja vagyok, koraszülött iker fiaim által én is tapasztaltam, hogy már picit eltérő fejlődésmenet esetén is sok kérdés merül fel a szülőkben gyermekük fejlődésével kapcsolatban. Fontosnak tartom, a megerősítést, a segítséget, a megértő támogatást, hiszen a gyermek fejlődésében sokat segít a magabiztos szülő. Harmonikus, aktív kapcsolatot szeretek kialakítani a szülőkkel és a gyermekkel egyaránt, mert ez teszi lehetővé, hogy a gyermekből a legtöbbet hozzuk ki.
Mind a csoportos, mind az egyéni mozgásfejlesztésben fontosnak tartom a komplexitást (nagymozgások, koordináció, érzékelés-észlelés, manipuláció, kognitív képességek, kommunikáció, téri tájékozódás, szocializálódás stb. fejlesztése), az egyéni sajátosságok, igények figyelembevételét, az egyéni célkitűzéseket. Foglalkozásaim az élményközpontú, saját tapasztaláson alapuló fejlődést támogatja játékosan, vidáman, folyamatos motiváció és pozitív megerősítés mellett.
Szeretettel várom azokat a családokat, akik bizalommal fordulnak hozzám, és rám bízzák gyermeküket egy komplex foglalkozás keretében!